pühapäev, oktoober 01, 2006

no nii, nagu ma aru sain, lõi süsteemi tummaks vist see, et keegi tahtis korraga 4 pilti panna. aga võibolla ka miski muu. igatahes see blogi värk on hullem, kui ma arvasin. mul pole vähimatki aimu, mis on html, aga väidetavalt oli see mul vale. vale? ma ei tea, et see mul olemaski on.

no nii, aga nüüd järjekorras: see punane võrk on mu suvine kolmnurkne õlarätik, tehtud Käsitöö suvenumbri järgi. kõrval mummukee (isetegijate must have) ja kõrvarõngad, mille kohta mees küsis, kas ma lähen nendega karnevalile.
edasi peaks tulema mu randmekott. väga praktiline ja mõnus asi, mahutab võtmed ja mobiili, kui lapsega jalutama lähen. suurem sang käib väiksemast läbi ja samas suleb koti. idee sain kusagilt internetist, äkki oli dorothy oma? (aga ega ma aadressi ikka ei mäleta).
ja kõige lõpuks müts. ainus mudel, mis mulle sobib. seni olen kapuutsi inimene olnud, aga ilmselt tuleb see talv kelgutama hakata, ja siis poleks kapuuts kõige mugavam. mütsi tegemiseks sain abi soome ajakirjast kaunneimat käsityöt, pere ja kodust ja vanast heegeldamise õpikust. ma ei ole elus ühtki asja suutnud nö retsepti järgi teha, loen erinevaid õpetusi, vaatan pilte ja siis nokitsen midagi. see tähendab alati, et harutan ka palju, aga lõpuks saan midagi, millega rahule jään.

kusagilt (ma tõesti ei jätnud nime meelde) lugesin, et oleks korrektne panna kirja palju lõnga ja mis heegelnõel ja muud tehnilised andmed. ma siis patustan ja ei tee seda. kui kedagi huvitab, küsigu. ma ei ole ülbe, lihtsalt laps on haige, blogi oma keerukuses on mu närvi ajanud (oli seda nüüd siis üldse vaja, eks) ja ma ei hakka praegu otsima.