esmaspäev, märts 26, 2007

Lauri, krt

no mis ma oskan öelda?


me pole peale lähiperekonna uuest lapsest kellelegi rääkinud (no mina muidugi lobisen internetis, eks) ja nüüd on üks tuttav, keda ma ei kahtlustanud huvis oma isiku või blogi vastu, sellest rääkinud.
ühest küljest: ei, see ei ole saladus.
teisest küljest: mulle meeldib isiklikest asjadest ise rääkida. siis tean, kellele ja millal ja miks. no et ma siis kontrollin sündmusi.
hmh. oli seda nüüd vaja...
igatahes saan ma aru, miks osad inimesed on blogi lugemiseks parooli pannud.

Sildid:

2 Comments:

Blogger Elsa said...

Khm, kõlab nagu avalik saladus :P
Aga ei saa ju pahandada, Internet on ju nagu teadetepost keset küla ;)

26 märts, 2007 21:25  
Blogger Annu said...

no jaa...
aga vaata, Elsa, sina oled oma näo ja nimega üleval, mina mitte. ma arvasin, et see annab teatava anonüümsuse:D
no õnneks ei ole ma midagi liiga huvitavat rääkinud (kuigi korduvalt on kiusatusi olnud).

27 märts, 2007 07:51  

Postita kommentaar

<< Home