esmaspäev, jaanuar 19, 2009

projekt parka: kangas olemas

kangas olemas:D Tartust tõin ja kiidan sümpaatset Ilvese poe müüjat. koos näppisime kangaid, valisime sobivat tooni. minu esialgne valik oli tagasihoidlik tume kirsipunane, aga seda ei olnud piisavalt. piisavalt oli aga kärtsu fuksiat. näis, kas ma sellist kanda ka julgen:)
juba on mul uued mõtted, et äkki teen hoopis suvise mantli:D teate küll seda lugu rätsepast, kes alustas kuuega ja lõpuks sai lipsu valmis. minu esialgne plaan oli talvine üleriie...
täna hommikul lugesin Lapiliisu blogist, et me olime koos Bettyga. segadusse ajab, kui inimesed kasutavad vaheldumisi päris- ja fooruminimesid.

Sildid:

4 Comments:

Blogger Krentu said...

Kas Sa käisid seal Kastani tn poes ja kas seal müüakse "ametlikult" kangaid? Ja mis umbkaudne meetri hind on selliselel ilmastikukindlale kangale? Nii palju küsimusi:)
Aga ma pole lastele ise õuejopesid teinud just sellel põhjusel, et korralikku kangast poes ei ole või ei ole ette juhtunud.

19 jaanuar, 2009 14:11  
Blogger Annu said...

ametlikult müüakse, üks sein on rulle täis. küsi üle, mis on ilmastikukindlad, umbes pooled on (ülejäänud on lihtsalt puuvill, vooder, kunstkarusnahk...). niite, lukke, trukke, helkurpaela.... no kõike asju müüakse. miski 100-200.-/m
väga armas ja sõbralik, suurte pruunide silmadega müüja aitas mul valida. see kuu on suur allahindlus neil ka, ma väga soovitan.
ei, ma ei ole nende palgal:D

19 jaanuar, 2009 16:27  
Blogger Krentu said...

suur tänu! see on väga-väga kasulik info mulle :)

19 jaanuar, 2009 21:17  
Blogger Elsa said...

Mina olen ka Ilvese kangastest lastele õueriideid õmmelnud. Ja rahul :)
Ja pole palgal, ning isegi ei tea isiklikult kedagi, kes oleks :D

19 jaanuar, 2009 23:04  

Postita kommentaar

<< Home