neljapäev, detsember 17, 2009

eile

lasteaia pidu. peeti õues, -15 kraadi. minu lapsed said oma tantsud tantsitud, kui elekter ära läks. läksime rühmatuppa, jõuluvana tõi kingid, siis koju. see aasta enam lasteaeda ei lähe.

eile ütles ema, et tema ei taha endale heegeldatud kotti, tehku ma see kellelegi teisele. solvusin:( teen valmis ja vaatan, kelle sokutada saan:(

tantsutrenni pidu. kaasa võtsin Epu kohupiimaküpsised ja taskulambi. viimane igaks juhuks, et kui elekter jälle ära läheb, siis näen koju tulla. tore seltskond oli:) varsseller dipikastmega on hea.

kodus külm, nii eile kui täna 17 kraadi. kütame elekriga juurde.

Sildid:

2 Comments:

Blogger Krista said...

Annu, ära solvu (kui nii tohib öelda)... Olen kinkinud ise tehtud käsitööd, aga enamasti jääb mulje, et ega seda eriti kasutada tahetagi. Jäävad lihtsalt asjad kappi koisid ootama... Tean, et kingitud asjale ei tohiks nagu järele mõelda. Et sel tuleks lasta minna ja et on kingisaaja asi, mis ta sellega teeb. Aga ikkagi on pisut kurb.
Vähemalt sa saad selle koti "sokutada" loodetavasti kellelegi, kes on selle üle tõesti rõõmus. Kas pole tore see?

26 detsember, 2009 12:48  
Blogger Annu said...

ei, ma ei solvu:) ma teen selle koti endale.
minu tehtud jõulukink võeti vaimustusega vastu ja oli kohe kasutuses, aga tegelikult ma otsustasin, et ma ei tee enam teistele. ainult enda perele, lastele ja mehele. mul on varasemaltki kogemus, et erilist rõõmu ja asja kasutamist näha pole. ei ole vaja pärleid sigade ette loopida:D

26 detsember, 2009 15:39  

Postita kommentaar

<< Home