laupäev, oktoober 21, 2006

heide ostsin




maainimene käis siis täna tallinnas:) mul on see linnas käimine alati selline ettevõtmine, et siis tuleb mitu asja korraga ära teha. muu hulgas sattusin narva mnt lõngapoodi. nägin rohelist lõnga, ja kuna mul on rohelisega eriline suhe (mul on illusioon, et sobib silmadega), siis tuli see muidugi ära osta. selline mõnus, kuuseroheline (steinbach wolle rübezahl, 200 g/410 m, natuke villa ja palju akrüüli), temast saab praktiline igapäeva jakk. ja siis "sattusin" raekoja platsile. mingit heide ostmise plaani ei olnud, lihtsalt läksin vaatama... (keegi usub ka või?).
igatahes on mul nüüd heie kodus, olen läbi lugenud nii isetegijate kui kullaketrajate teadmised heidest koti tegemise kohta. ja küsimusi tekib järjest juurde. kõige rohkem ajab segadusse see, et inimeste arvamused on nii vastukäivad: oh, see on nii lihtne, ei saa untsu minna vs juba teine kott ei õnnestunud; igal juhul tuleb teha kahekordsest heidest, parem, kui kolme- vs ühekordsest võib vabalt teha, peabki õhuline olema. osad kiidavad kudumist, osad heegeldamist... eks ma pean ise muidugi proovima, aga tahaks ju kohe kõige paremini.

1 Comments:

Blogger Kati said...

Mitte just eriti originaalne soovitus:
tee proovilapid! Ja kohe kõigist nendest soovitatud variantidest. Siis on ju kohe näha milline variant Sulle kõige rohkem meeldib-sobib :)
Jõudu tööle :)

22 oktoober, 2006 14:28  

Postita kommentaar

<< Home