teisipäev, oktoober 17, 2006

kiire-kiire


tegin lapsele käpikud (pilt on erakordselt kehv), komplektis varem tehtud mütsi ja kampsuniga. sama lõnga on veel, peaks vist sallkrae ka tegema, ja võibolla sokid. jube nikerdamine oli, käsi ju väike (tikutoos võrdluseks kõrval). õnneks taipasin ta käe paberile joonistada, üks kord oli nõus proovima, järgmisel korral viskas end pikali ja hakkas röökima.
seda (kõhuli ja röökima) tuleb meil järjest enam. ja täiesti suvalistel hetkedel. täna hommikul ei olnud nõus pükse jalga panema, lasin tal siis body ja sokkide väel ringi lipata, aegajalt võtsin püksiteema üles, täpselt samade tulemustega. lõpuks nabisin ta kinni ja panin kisavale puiklejale pikad püksid jalga, meil ei ole eriti soe ja sääred olid külmad juba.
ma siin nuputan, kas ma peaks ennast kuidagi Eesti Käsitööblogides meelde tuletama? mingi 2 nädalat tagasi tegin vajalikud liigutused ära (oma arust). kirjas oli, et oota rahulikult, sinu blogi vaadatakse, kas kvalifitseerub. no võibolla ei kvalifitseerunud (khm-khm, mul ainult selline harju keskmine tase:6). mitte et mul kuidagi kiire oleks- või et ma üldse peaks kusagile oma blogi toppima...
muide, selliste liitumistega on mul üldse kehvasti. meie vallal on oma foorum, kuhu ma sisse kuidagi ei saa (ei ole viitsinud e-kirja kah saata, et milles asi), siis üritasin Kullaketrajatesse... ei saanud, saatsin e-kirja, ikka ei saanud. siis lõin käega, piisab täiesti ühest foorumist.
pidevalt on kiire ka. selline vabam aeg on siis, kui laps magab. muul ajal saan natuke arvutis lugeda, kui mind juba tullakse sakutama ja nupukestele vajutama...

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

see on küll veider, et kullaketrajatesse ei pääse :(
Kas ütleb mingi põhjuse ka?
Või kuidas ei pääse?

17 oktoober, 2006 21:15  
Blogger Terje said...

Äkki selle pääsemisega on nii nagu minul Hazanetiga oli - Operat või IE-d brauserina kasutades ei pääse, aga Firefoxiga on kõik OK.

17 oktoober, 2006 22:28  
Blogger Annu said...

sellele aadressile vajutades, mis mulle saadeti, ütleb, et ei leia lehekülge. brauseritest ma ei jaga midagi:( aga võib küll olla mingi arvuti jama, kui sinna teise foorumisse ka ei saanud.

18 oktoober, 2006 12:57  
Blogger Cairbre said...

Annu, käsitööblogide ringikoodis on sul sinu järjekorra number puudu, st ringikood on vigane. Vigase ringikoodiga ma ei saa sind ringi liita. Kullaketrajatesse saamise kohta küsisid sa minult meiliga, ma vastasin sulle, aga sinult vastust tagasi ei saanud.

18 oktoober, 2006 22:54  
Blogger Annu said...

cairbre, ma ise jätsin selle kullaketrajate asja pooleli, minu enda viga. ma saadan sulle isikliku kirja ka.

20 oktoober, 2006 14:42  

Postita kommentaar

<< Home