kolmapäev, oktoober 04, 2006

ma kardan arvutit

liitusin eesti käsitöö blogide ringiga, loodetavasti. ma olen vist veel sellest põlvkonnast, kes arvuti suhtes aukartust tunneb. see blogipidamine ja nüüd viimati ringiga liitumine võtab iga kord selja higiseks. ma püüan end lohutada, et see ei saa nii raske olla, nii paljud inimesed on sellega hakkama saanud. aga õudne on ikka. ma ei ole ju arvutiasjandust õppinud, word ja töö juures vajalikud programmid on selged, aga blogile kas või mõne lingi juurde tegemisega jään hätta. oskan inglise keelt, aga mis kasu sellest, kui samast asjast ka eesti keeles aru ei saaks. kunagi saab siit äkki soravalt kirjutatud mõnusat teksti lugeda, praegu varjutab iga postitust kahtlus, mis ma seekord valesti teen. sai natuke vingutud:) lähen nüüd csi-d vaatama