teisipäev, oktoober 03, 2006

köha, heegelnõel ja autokool.

poisil on köha, nohu enam ei ole (sol.Protargoli aitas hästi). köha on ka ainult öösiti, päeval on peale vaadates terve laps. nüüd tuleb vaadata, kuidas ilm ja tervis täna on, et äkki õnnestub uut heegelnõela ostma minna. nr 3 ja 5 on olemas, mulle tundub, et nüüd oleks 4 vaja.
linnaminek on alati suur ettevõtmine, siin maal ju käsitöö poodi pole. linna minnes tuleb arvestada sõidukite plaaniga (sinna, ja mõistliku aja pärast tagasi) ja poisi uneajaga. paras logistiline ülesanne, eriti arvestades seda, et iga päev ärkab laps 6-7 vahel hommikul, aga vat täna ikka magab veel. tee siis plaane.
eile läksin autokooli, enne seda oli vaja välja mõelda, kas teha silmad pähe või mitte. no tegin. kohapeal selgus, et autokooli tundi ei toimu, erinevalt viimane kord lubatust, ja sain veerandi tunni pärast koju tagasi. olin siis kodus ilus, vahel ju võib. ma olen tegelikult 15 aastat tagasi ka autokoolis käinud, aga ARK ei tahtnud mulle siis lube anda. näis, kuidas seekord.