reede, oktoober 13, 2006

totally blond

nii, tuleb välja, et vähemalt 2 erinevat inimest on mu blogi lugenud:6. asi seegi. Heidi ütles (aitäh sulle), et ei saanud anonüümselt kommeneteerida, sellega peaks nüüd korras olema. ja muide, selle keskmise sügispildi paningi desktopile:)
veel asju, mida ma tahaks oma blogis:
1) selline seieritega kell, nagu mõnes kohas näinud olen, väga elegantne
2) miskine pildike (avatar äkki öeldakse?)
3) siis olen kuulnud, et saab vaadata, kui paljud on lugenud ja kuidas siia sattunud
4) riputaks üles need blogid, mida loen ja muud lingid
aga vat ei oska. ma olen tõeliselt blond, esiteks muidugi peale vaadates, aga arvuti koha pealt ka. mina olen muide see inimene, kes kunagi lõputööd kirjutades ühele arvutiteadlikule tuttavale paanikas helistas, et arvutil on midagi viga, ainult suurtähti teeb. tükk aega ei tulnud vastust (ma kahtlustan, et ta möirgas naerda) ja siis soovitas caps locki peale vajutada.
aga eks ma tasapisi tutvun nende võimalustega.

3 Comments:

Blogger Kati said...

proovin sind veidi aidata kuigi ma olen isegi suurema osa oma elust blond olnud:
kui sa kuskil blogis seda kella näed, siis vaata- ehk on seal juures link. Kui ei, siis peaks selle parema hiireklõpsuga properties´e alt saama.
Oma külaliste kohta saab infot siit: http://tracksy.com/
ja kõik oma lingid paned templates´i - sinna kuhu sa isetegijate ja SKS-igi panid.

13 oktoober, 2006 17:25  
Blogger Annu said...

linkide kohta: aga kus kohast ma selle pika joru saan, mis sinna kleepida? sest isetegija ja SKS olid spetsiaalselt selle tähtede-numbrite joru ilmselt minusuguseid silmas pidades üles pannud.
aitäh, kati

13 oktoober, 2006 17:46  
Blogger Kajakas said...

vaata sul on ju see linkide koht sidebaris täitsa olemas. Sinna on praegu pandud need googlid ja muud.
Otsid selle koha template's üles ja esialgu asendad linkide koha ja sõna. Pärast kopid-peistid sama rida. Jõle segane sai.

13 oktoober, 2006 18:16  

Postita kommentaar

<< Home