reede, märts 30, 2007

ma olen tubli

olen vahepeal valmis saanud mõnusad püksid (st ma lisasin veniva ülaosa), lõpetasin teksakoti (ei tee mingit sulgemissüsteemi), pooleli veniv pluus, kudusin 1m värvivahetuse jaoks (muide, saatuse jumalanna määras mulle sama värvi, mis ma isegi ankeeti kirja panin)...

oh, ma olen nii toimekas viimasel ajal olnud, et ise ka imestan. aga vat pilte ei viitsi teha. ehk ma võtan end mingi hetk kokku ja teen klõpsud ära, osad asjad sobiks hästi "Be Ceative" projekti alla.

ja kuigi mul on igatsugu erilisi ja erakordseid sündmusi olnud isiklikus plaanis, siis vat ei räägi enam, mitte sõnagi. hakkan igavaks, või no, khm, veel igavamaks:6

Sildid:

1 Comments:

Blogger Annu said...

hormoonide suhtes võib sul õigus olla:D
tead, mu tähtaega tõstetakse edasi-tagasi kogu aeg, praegu on suurim vahe 3 nädalat. eks see hiljem paistab, millal lapsuke tulla otsustab.

30 märts, 2007 14:23  

Postita kommentaar

<< Home