esmaspäev, august 13, 2007

Minttumaari


Raasiku triibulisest, vardad nr 4,5. Lõnga kulus ~200g.
Arvestades mustri lihtsust (esimene kord elus, kus ma näpuga järge ajasin ja täpselt õpetuse järgi tegin, va keskosa kordade arv, tahtsin lõnga ära kasutada) ja valmimise kiirust on tulemus rabavalt ilus. Värvid on täiesti valed, päike paistab peale. Soovitan kõhkleval algajal proovida, vardad kohe vurisesid käes, nii mõnus oli teha:)


viimane pilt peale kuivamis, no eo tule ilusaid värve:(

Sildid:

6 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Vapustavalt ilus! Mida rohkem seda raasiku lõnga siin presenteeritakse, seda enam ma mõtlen selle muretsemisele. Aga kas see kare pole? Ma olen selline hellakene, et paljalt ilsut ei piisa, pehme peab ka olema;)

13 august, 2007 14:13  
Blogger Annu said...

no on natuke kare... aga vat mina just pole hellakene:). ja ega villast rätikut ju palja ihu peale ikka ei pane, palav oleks vast ka. ikka selline talvine asi rohkem, talvel ju mingi pikkade varrukatega pluus seljas.

13 august, 2007 14:30  
Blogger KK said...

Ilusad toonid. Mul nüüd ka hunnik Raasiku lõnga kodus ja pesin mingi osa ära ka. Tahaks salli tegema hakata aga ma pole sobivat mustrit leidnud. Nii raske on alustada...

15 august, 2007 10:58  
Blogger Egater said...

Oi kui ilus!

15 august, 2007 19:57  
Anonymous Anonüümne said...

võrratu! ma pean ikka veelkord Raasikule minema sinist lõnga ka tooma :D
aga mina ütleks, et pärast pesu (ma pesen alati salli enne venitust villašampooniga läbi, sest se elõng on kole "rasvane" ja must) on see Raasiku lõng suhteliselt pehme.

16 august, 2007 00:15  
Blogger Sirliiz said...

No selge, siis pean mina ka Raasikule lõnga järele minema ;)

18 august, 2007 15:06  

Postita kommentaar

<< Home