kolmapäev, august 06, 2008

poolikud ja plaanis

nii palju on poolikuid asju:

poisi puuvillane kapuutsiga kampsun: oli plaanis suveks teha. kapuuts on veel puudu, muidu valmis. jäta või tegemata, sügisel vaevalt, et eriti kannab, järgmiseks suveks on vast suuremat vaja.
minu põiki kootud kampsun: muidu valmis, avastasin, et hõlmad on erineva pikkusega:( sügisel on vaja, eks ma pean end käsile võtma.
kirju vest: kitsas mulle. peaks leidma mõne saleda inimese..
suvine top või tuunika mulle: 30 % valmis:D ilmad läksid külmaks ja motivatsioon lännu.


plaanis:
Foxist müts mulle: korra alustasin ja veendusin, et heegeldada ei saa, nii karvane materjal on:)
mohäärist barett emale: tuleb otsustada, kas heegeldada või kududa, kas otsin mingi õpetuse või teen peast. rasked otsused, ma tean juba, et mõtlen paar korda ümber.
Lilly lehesall: materjal ammu olemas, ettevalmistused (õpetus prinditud) ammu tehtud.
sokke oleks vaja: tavalised on liiga lihtsad, äkki peaks varbast alustama ja lühendatud ridu proovima?
kauni stiilis kampsun plaanis, vaja ilus muster otsida.
tüdrukule mingi armas kaisuloom sünnipäevaks: midagi, mis on piisavalt suur kaissu võtmiseks, piisavalt väike, et vahel kotis kaasa võtta, et saaks natuke närida (materjal vastupidav) ja saaks mängida (piisavalt kerge).

Sildid: