neljapäev, juuni 26, 2008

tuunika paanika

plaanis teha tuunika, st suvine top, mis on piisavalt pikk.
sattusin Ravelrys foorumitele, kus arutati riietusesemete sobivust kandja figuuriga ja jäin mõtlema, et nüüd, muutunud figuuriga, ei ole mul halli aimugi, mis mulle sobib ja mis mitte. olin just jõudnud unistama hakata õlapaeltega ülaosast (varem turritasid mul rangluud välja), aga A figuuri juures teeb see ülemise osa ju veelgi kitsamaks?
igatahes jõudis mul pähe tulla lustlik mäng, kus mu blogi lugejad mulle tuunikaid soovitavad, aga tõenäoliselt kukuks see haledalt läbi, Põrgukiz on tuuril :D

Sildid:

4 Comments:

Blogger Terje said...

MA soovitan omaenda lemmiku: Bonsai tuunika: http://www.ravelry.com/patterns/library/bonsai-tunic
juhul kui sul ajakirja pole, siis võin aidata

26 juuni, 2008 22:19  
Blogger Annu said...

ilus on küll, aga praegu ma otsin mudeleid, kus talje puudub:D

27 juuni, 2008 10:26  
Blogger Terje said...

Palju õnne, siis sobib ilmselt mdagi seesugust ju: http://www.ravelry.com/patterns/library/green-river-tunic

30 juuni, 2008 16:51  
Blogger Annu said...

võtangi hoogu, et midagi sellist teha.
ma ei julge küsidagi, mille kohta palju õnne käis:D? ma olen peale kaht rasedust kaotanud keskkoha, nüüd võiks õmbleja juures küsida, kuhu proua talje tahab teha:D

01 juuli, 2008 09:32  

Postita kommentaar

<< Home