neljapäev, juuni 19, 2008

küsige, ma vastan:)

Väikekass saatis mulle küsimused:


Põhimõtted: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.
1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
käisin tööl, elasin juba Tallinnast väljas... hmm, midagi erilist ei teinud.

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
* täna õhtul laps sõimelõpetamise piknikule viia (põen juba ette seda, osad emad võiks vanuse poolest mu tütred olla. ja mulle tavaliselt ei meeldi olla sellistel lasteüritustel, kus enamus lapsi käitub kohutavalt ja karjub-jookseb, mina püüan enda last ohjes hoida ja olen sealjuures ainuke. no põlvkondade vahe, eksole)

3. Lemmiksnäkid?
polegi vist? mul on alati raskusi lemmikvärvide ja muude lemmik-liidetega küsimuste puhul.
4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
no elaks tõenäoliselt teises kohas ja teistmoodi :D tööl küll ei käiks, ausalt.

5. Kohad, kus oled elanud?
Tallinn ja Tallinna lähistel

Sildid: