esmaspäev, mai 19, 2008

linnas käidud

plikaga massaažis Inna juures. imestas, et üldse on saadetud, nii tubli laps olevat. erinevalt arstist, kelle käest ma sain esimene kord pragada, et miks laps midagi ei oska, kas ma ei tegele lapsega üldse, ja teine kord, miks ma varem kohale ei tulnud, sellise diagnoosiga laps ju.

läksin poisile suvemütsi materjali ostma, sattusin (täitsa kogemata:6) Mütsiraamatut näppima ja ostsin ära. ja suvemütsi materjali ostmisest sai suvekampsuni ja mütsi materjali ost. müüja soovitas 3a poisile 300g lõnga (puuvillane, suht vähe meetreid) küsimata, kas ma koon või heegeldan. materjalikulu erinevus on nii suur, et ma reeglina koon.

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger Annu said...

mütsiraamat on 150.-, lase endale juba ära osta.
lõnga kohta: vat ei teagi, poiss tsipa üle meetri.

20 mai, 2008 07:18  

Postita kommentaar

<< Home