pühapäev, mai 18, 2008

suvine vihm

jäin eile õhtul sammudes vihma kätte. algul tibas niisama, aga lõpuks olid mu jalad läbimärjad, püksid kleepusid säärte külge ja juuksed tilkusid. aga milline mõnus lõhn!! see maikuine sooja vihma lõhn meenutab mulle alati keskkoolilõpetamist, seda tunnet, et kõik jama on läbi ja kõik põnev ja uus on ees. ja et kui ma ei taha, ei pea ma enam kunagi kooli minema:) peale keskkooli lõpetamist olen ma veel kaks kooli lõpetanud, aga üks asi on koolis käia, sest peab, teine asi, et ma tahan.

üldse oli tore päev, asulas oli laat ja meil käisid ootamatud külalised. külalistel oli kass kaasas (ärge küsige, miks, mina küsisin, aga vastust ei saanud).

laadale läksime plaaniga lastele sokke osta ja niisama vahtida. sokid ostetud, märkas mees suviseid mütse ja tüüris sinnapoole, et lastele neid ka vaja. on muidugi. ja siis ta tuli, mütside varjust, säravate pruunide silmadega tuttava näoga naine. Vardamoor oli. rääkisime natuke ja mulle jäi tunne, nagu oleks vana sõpra kohanud. selline mõnus suhtleja on.

mütsid kavatsen ikka ise teha, aga natuke jäi hingele Mütsiraamat, see võiks inspiratsiooniks ikka olla. ja Koduhaldja rabavalt ilusad kotid (käsitöökotid), nii nutikas kinnitus:)

Sildid: