esmaspäev, aprill 28, 2008

no räägin kohe pikemalt

sellest "käi jala" projektist lugesin kõigepealt Nami-namist. millegipärast jäi mulje, et registreerimine on juba läbi ja mina lootusetult hiljaks jäänud.
siis lugesin Põrgukizi blogist, et ikka saab veel, panin ITsse kah üleskutse ja jäin ootama. ei kedagi, Kiz käib omapead ja käsitöö tegijad ei raatsi vist kallist aega muuks kui varraste liigutamiseks kasutada. õige ka muidugi:)

leidsin veel ühe blogikirjutaja, kes tiimikaaslasi otsis ja panin nime kirja. ja hakkasin kohe kahetsema, sest mina olen mugav inimene ja teen asju lusti pärast. kui pärast tahetakse aukirju ja lilli jagada, on ju tore, aga veri ninast välja pingutamine pole minu stiil. ütlesin ära, ise ikka jubedalt kahetsedes, et motivatsiooniks oleks tiim päris hea.

no ja lõpuks, peale kaunist nädalavahetust saime IT võistkonna kokku. nii et Kiz ja Mari, hoidke alt, ma olen valmis :D!!

Sildid: