neljapäev, august 27, 2009

doonor

alates tänasest:)
ma olin algul nii sabinas, et valasin mahla topsist mööda. tegelikult oli kogu asja juures kõige vastikum kummipalli pigistamine, sõrmed väsisid ära.
logoga sokid valisin endale kingiks. tädi püüdis küll suruda tassi, aga mul on kodus niigi liiga palju tasse.
loomulikult ei suutnud ma vastu panna kiusatusele lolli nalja teha (nojah, jätate mu üksi siia, poole tunni pärast tuleb meelde), aga õnneks oli kuulajaskond samasuguse huumorisoonega. igatahes kutsuti mind 3 kuu pärast tagasi:)

Sildid:

4 Comments:

Blogger Elsa said...

Tere tulemast doonorite perre :)
Ma tunnen end pärast iga korda natuke parema inimesena.. hea tunne on.
Ja mina haaran juba rutiinselt purgi mett alati :D

28 august, 2009 01:41  
Blogger Annu said...

mett ei olnud.

28 august, 2009 07:14  
Blogger Elsa said...

Tartu Verekeskuses on alati :)
Eks nad paku erinevat...

28 august, 2009 09:46  
Blogger KK said...

Tubli!

09 september, 2009 14:43  

Postita kommentaar

<< Home