esmaspäev, august 17, 2009

teistmoodi elu

algab tänasest. viisin lapsed lasteaeda. mõlemad. plika jooksis mängima ja õpetaja ütles, et võite nüüd ära minna. ma siis tulin. imelik oli olla.


küsisin veel, kas magama ka jätan ja õpetaja ütles, et ise otsustage. ma ei oska otsustada. ühest küljest ei peaks esimest päeva liiga pikka vast tegema, teisest küljest kavatsen ma ju edaspidi ta terveks päevaks jätta, mis see esimene päev siis teistmoodi on.

terve eilse päeva pingutasin endale vöökotti teha, et kui ma pean tüdrukuga lasteaias istuma, siis ei hoia ju suurt käekotti õlal. õhtul Frosti vaadates lõpetasin. vöö on tuniisi tehnikas heegeldatud. blondiin tegi ju endale vöökoti, aga vööd ei olnud:)

ma ei teagi, mis ma nüüd endaga peale hakkan. mitte, et mul kodus poleks vaja nokitseda. lihtsalt inimesed eeldavad, et kui lapsed on lasteaias, siis ema peaks tööle minema. ja kui ma ütlen, et ma see aasta veel ei plaani minna, öeldakse imeliku üminaga "nojaaa, kui mõnel on sellised võimalused". nagu ma oleks kapirikkur. aga võibolla ma pole ise sellest lihtsalt aru saanud:D

ma lähen nüüd kappe koristama, keegi ei sega.

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Vahest tasuks laps ikka paar esimest päeva enne und ära tuua? Et täna veel...
Meil vanem poiss käis pikalt poole päeva kaupa, ei teagi miks. Ei julgenud võibolla ise teisiti. Noorema jätsime aga kiiremini und magama, oligi vast paari päeva pärast, aga siis läksin varem järgi, nii kohe pärast oote söömist.
Mõneti on päris mõistlik kodune olla, nagunii on esimene lasteaia-aasta üsna haigusrohke. Kahjuks. Tagasi tööle saab ju üsna lihtsalt mingi hetk minna.

17 august, 2009 11:18  
Blogger Annu said...

jäi ikka magama. või ega ma ju ei tea, mis ta seal praegu teeb, aga õpetajaga rääkisime telefonis ja ta soovitas jätta. 2 tunni jooksul ei olevat nutnud ja mängis.

17 august, 2009 12:50  

Postita kommentaar

<< Home