pühapäev, oktoober 22, 2006

minu esimene sõidutund sellel sajandil

täna oli siis esimene sõidutund. kohe alguses selgus, et mul õnnestus saada kaks õpetajat ühe hinnaga, st kaasas oli meesterahvas, kes õpib sõiduõpetajaks. igatahes on nüüdne õpetamismeetod erinev sellest, mis minu peal varem proovitud on. näis, kas ka tulemuslikum. ja kiusatus on natu-natukene oma autoga proovida...

tänane suurim üllatus oli see, et ma olen eluaeg turvavööd valesti peale pannud: turvavöö alumine osa ei tohi mitte üle kõhu käia, vaid peab reisi paigal hoidma. tutvustati ka autot, muuhulgas selgus, et naine viigu auto parem teenindusse, mitte ärgu nokkigu ise:6. õppiv õpetaja püüdis seda lauset natuke pehmendada, öeldes, et tema ka ise ei noki. igatahes mulle meeldis jälle roolis olla.

ja nüüd oma rohelist iludust heegeldama.