neljapäev, november 02, 2006

oliivid ei maitse

poisile siis. eile tegin pizzat, oliiv käis lapsel tükk aega suus ringi, kuni ma selle sealt välja koukisin.
vaatasin eile uudistest hala rehvivahetuse teema. miks nad ise ei vaheta? see ei saa ju nii keeruline olla, kui isegi minu mees seda teeb:)
eile oli mu kolmas sõidutund, mulle täitsa meeldib. minu veaks on ikka käigukangiga kiirustamine, vaja kodus kuiva trenni teha. ainult et auto on lume all, kas ja kes viitsib seda välja kaevata...
autokoolist veel. mulle ei meeldi teooriaõpetaja. ta rääkis, kuidas talle oli kunagi küljelt sisse sõidetud, süüdlane oli libekeelseid lubadusi andes ära sõitnud ja remondiraha senini saamata. ja teooriaõpetaja oli talle siis "kandid peale saatnud". novat, see mind häiriski. mina täiskasvanuna sain sellest nii aru, et ise oli loll, uskus teise juttu, siis otsustas, et vaja füüsilist märkust teha ja ise sellega mitte hakkama saades, saatis kõvemad vennad. väga ebapedagoogiline, kuna meie grupis on ka möllavate hormoonidega 16-17aastased, kes ilmselt jätsid jutust meelde selle, et kui nupp ei noki, võib jõudu kasutada:( . nii neid jõmme koolitataksegi.
lugesin täna mitmest blogist, et ohhh, paha november algas. ma ei saa aru, mis selles novenbris halba on? algas tõelise talvega (äkki talv ei meeldi?). talv tähendab minu jaoks piparkooke ja üle mitme aasta hõõgveini. siis jõulude ootamine, aastavahetuse ootamine. vat jaanuar on selline masendav kuu, kõik hea (peod ja kingitused) möödas, külmemad ajad ees...
ma siin jutustan, et mitte oma pooliku kampsuni juurde minna, vat ei ole seda õiget meeleolu....