pühapäev, oktoober 29, 2006

eilsed ja tänased juhtumised

mingil põhjusel ei ole bloggeril nädalavahetusel töötegemise tuju:(
lühidalt siis uuesti. eile sain mdm Beadalotilt imeilusad kõrvarõngad, ootasin kahte, aga sain kolm paari:
punased, mis ma tellisin ja väga konkreetselt kirjeldasin, just sellised, nagu ma lootsin;



sinised, mille puhul ma arvasin, et stiil on sama, aga tegija kasutas fantaasiat ja tulemus oli palju-palju parem;
ja läbipaisteva pärlmutterläikega: no ma olin sõnatu (minu puhul ei juhtu seda sageli :6). esiteks oli see ootamatu lisand ja teiseks oli need väga ilusad. käisin ja panin neid kõiki kordamööda endale külge ja keerutasin peegli ees... Aitäh tegijale!! (lasin neist kõigist pilte teha, aga ülejäänud jäid udused millegi pärast).

tänasest: mul on tunnike olnud heidest kott pesumasinas. kes ise heidest kotti teinud, teab, millise tundega ma pesu lõppu ootan. ise olen pessimistlik. tahan asjalikku suuremat sorti kotti ja alustasin üsna hoogsalt. kusagil poole peal sain aru, et mul võib materjal enne lõppu otsa saada. no tegin ikka lõpuni, aga kuju ei tulnud selline, nagu ma planeerisin. loomulikult näitan "enne" ja "pärast" pilte ka:)