reede, detsember 01, 2006

Triinule triinu

kui ma SKS ankeedi kätte sain, oli paras ehmatus: ma ei olnud varem teinud ühtki asja soovituist:) labakuid hindasin kõige kergemaks teha. uurides kingisaaja blogi, tundus mulle, et ta ise eelistab kududa (ma võin vabalt ka eksida), seega valisin heegeldamise. ja et lõnga (100% meriino, pesta 30 kraadi juures) jäi üle, tegin lõpuks Triinule triinu. lõngaetikett oleks olnud muidugi viisakas kaasa panna, aga esimese viskasin ära ja teise kiskus laps tükkideks.
pildil poolik triinu meie unelt tabatud eluka peas





1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Sul on õigus - eelistan üldiselt kudumist,sest see tuleb mul enda arvates kõige paremini välja ning seetõttu julgen kudumistöid ka blogisse väljanäitusele panna;)

01 detsember, 2006 23:19  

Postita kommentaar

<< Home