neljapäev, november 16, 2006

allergia

poiss on üle kere punasetäpiline. arst arvab, et allergia. viimase 5 päeva menüüs on olnud mida iganes: poe piparkooke 2-3 (arsti arvates kõige kahtlasem), ananassi konservist amps, palju viinamarju.... hoian teda nüüd natuke tavatoidul, mis tähendab seda, et paremaid palu (eelpool mainitud piparkooke) tuleb hakata salaja sööma.

meil on kodus vile. kui mina vilistan, siis poiss krahmib endale, paneb otsa suhu ja püüdlikult undab ise (no ta ei oska puhuda).

poiss õues nägi koera ja ütles "auh".
see koer ajas mind närvi. ma pole kunagi koeri kartnud, ma pigem tõmban neljajalgseid ligi (vanasti klientide juures käies üritasid igasugu elukad mulle sülle ronida), aga see koer oli ilma kaelarihmata, ilma omanikuta, luusis ringi ja jättis imeliku mulje. imeliku siis ses mõttes, et loomal on omad asjad ajada, aga tema liikus kuidagi sihitult, rahutult. vaatas meid ja ma vaatasin vastu. poiss siis otsustaski näidata, et ta teab küll, mis häält sihukesed teevad.

1 Comments:

Blogger Mercar said...

Kas oled teada saanud milles asi oli?

Mina näiteks viinamarjadele allergiline- loodan, et tema pole. Tulevikus on tal muidu nukker, kui teised veini või šampust joovad...

26 november, 2006 19:48  

Postita kommentaar

<< Home