esmaspäev, jaanuar 15, 2007

kinnisvara kuulutused

mul käib hooajati kinnisvara kuulutuste lugemine. alguse sai see aastast 1998, kui ma endale 40 000.- eest keskküttega kööktoa ostsin. oi, kui kõrge see hind oli ja kuidas ma raha kogusin (tollal küsisin pangast laenu ka, aga mulle ei antud, madalapalgaline, noh). ja nüüd reedel saatsin nalja pärast mehele ühe maja kuulutuse mailile. sellest läks mees nii hoogu, et terve laupäeva keris erinevaid pilte ja kutsus mind vaatama. mitte, et me nüüd suudaks maja osta, ärge saage valesti aru.

mees unistab maale elama minekust ja seal jumalast maha jäetud kolkas Eestimaa kagunurgas, kuhu ta tahab minna, on hinnad alles suht, ütleme, jõukohased. mina tahaks ka muidugi majas elada, sellises majas, kus sa saad nädalavahetuse varahommikul, kohvitass peos, öösärk seljas, minna lillekesi nuusutama, ilma et naabrid või möödaminejad sellest häiritud oleks. maal siis, eks. aga mul poleks sellises kohas midagi teha, töö mõttes. ja minna elama maale, et siis tööl käia kusagil 50km kaugusel asuvas linnas... ei ole hää mõte, ei ole ju.
last näeks hilja õhtul, laps oleks suurema osa päevast üksi või teeks omasugustega lollusi...

aga ikkagi meeldib mulle kinnisvara kuulutusi vaadata, unistamine pidavat tasuta olema:)

1 Comments:

Blogger KK said...

Kuulutuste vahtimine on mu lemmiktegevus juba pea 5aastat :D

17 veebruar, 2007 19:49  

Postita kommentaar

<< Home