neljapäev, jaanuar 04, 2007

sokid nr 2



need sokid on minule. 100g lõngast kulus 43g, saab teise paari veel teha. säär on meelega lühike tehtud, aga millegipärast on seal volt. jalas on ilus, kuigi jalg voltis pole:) ja teine sokk on ka ikka olemas:)
tumehalli värvi sama lõnga on mul ka, algul oli mõte mehele sõrmikud teha, aga see lõng on nii peenike, et sokid endeneks kiiremini. ja sokke on erakordselt lihtne teha, eriti mõtlema ei pea (erinevalt sõrmikute meisterdamisest), saab filme vaadata ja lapsega pildiraamatuid vaadata ja.. olen sellega enda jaoks sokikudumise veetluse selgeks saanud.

Kuduva Koeraomaniku (ma ei üritagi linki panna) jaanuarikuu projekt (vanast uus) ootab ka tegemist. ostsin endale eelmisel aastal suuremal hulgal vanu teksaseid kokku, plaanis kotti (kotte) teha. kui nüüd selline tore projekt olemas, siis see sunnib ennast natuke liigutama. üldiselt olen selline inimene, kes ilma hädavajaduseta ennast ei liiguta. lapse külma ilma kombe on seniajani kokku õmblemata, sest külma ei ole ju.

Sildid:

2 Comments:

Blogger Annu said...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

06 jaanuar, 2007 20:50  
Blogger Annu said...

mul tuli meelde ära mainida, et "jaanuaris lõnga ei osta" minu kohta ei käi.
eelmises kirjutises olid sellised näpuvead, et sure ära:(

06 jaanuar, 2007 20:52  

Postita kommentaar

<< Home