laupäev, juuli 07, 2007

7 fakti minu kohta (Tiina ja Põrgukiz tahavad teada:D):
1. olen arvutiasjanduses täielik võhik (no näiteks ei suuda praegu välja mõelda, miks mul ei õnnestu pealkirja panna; tahaks oma hoolega sildistatud teemasid kuidagi siltide järgi otsida...);
2. ma pole kunagi sushit söönud (ei ole nagu sellist õiget momenti tulnud, tahaks mõne asjatundjaga esimest korda koos proovida);
3. olen karm ema (sama Põrgukiziga);
4. ei oska ujuda (sama Tiinaga);
5. ma ei talu alkoholi (2 pokaali veini või siidrit, isegi koos toiduga, on ülim, siis ajab iiveldama, ja kurjaks lähen ka, hakkan inimestele tõtt näkku ütlema), see alkoholi minimaalne manustamine tekitab aegajalt seltskonnas probleeme, stiilis: ah meil ei ole piisavalt peeneid napse, mida sul kõlbaks juua:(
6. mulle ei hakka päike peale (no ei lähe pruuniks, ei lähe punaseks ka, teismelisena olin õnnetu, nüüd... noh, vahet pole ju:);
7. olen HEA KOHVI sõltlane. minu hea kohv on keskmisest kangem ja piimaga, mitte koorega. joon iga hommik suure (~0,5l) supikruusi täie, ilma selleta ei saa hommikul inimese tunnet sisse. väljaspool kodu ei riski kohvi juua, sest lahja kohv on minu jaoks solk (maitse asi, eks) ja üle ühe suutäie alla ei lähe. olen viisakuse sunnil lahjat kohvi ikkagi joonud, siis panen rohkelt koort ja suhkrut sisse, et miski kohvile ei viitaks, aga eks see paras enesepiinamine ole...

millegipärast on enamus, mida ma ei ole... hmm, no muidu täitsa tavaline inimene, eks sellepärast.

Sildid: