esmaspäev, juuni 18, 2007

emale ja endale

jutt tuleb siis, kui jututuju:D



kui kõik algusest ausalt ära rääkida, siis ma alustasin seda pluusi suht ammu. õpetuse kohta nii palju, et ülevalt alla ühes tükis tehtav raglaan, rinna alt on silmuseid täpselt poole võrra juurde tehtud, st üle ühe on õhksilmuseid lisatud. jäänud aukudesse oli algul plaan miski ilupael panna, aga nii saab ka kanda (ja sobivat paela pole leidnud ka). allosas on vana hea fan&feather muster, minu blogis vana kiltkivi nime all kusagil eelmise aasta lõpus.
alustasin pluusi maal, mingi hetk mõõtsin oma kõhu ka üle, et kas ikka mahub ja kõik klapib. väga hästi klappis. linna tulles avastasin, et teoreetiliselt mahuks selga küll, aga ilus küll ei ole, olin nii palju juurde võtnud. tuli siis kõik see töö ja vaev üles harutada:( no ja siis kasvatasin kohe nii, et mitte iial ei saaks kitsaks jääda:D (alläär on 250cm). ja et juurde olin ka ebasobivatest:6 kohtadest võtnud, siis tegin pikkust kohe mõnuga, et pepu saaks sündsalt kaetud. päris põlvini ei ole, aga palju puudu ka ei jää.
kulus 1,5 tokki Novita Kotiväki lõnga, varunud olin küll kõvasti rohkem.

Sildid:

8 Comments:

Blogger Elku said...

Kas pluusi jaoks on kuskil mingi õpetus ka või saab kuidagi sinuga kaubale (ostaks-müüks-vahetaks)? Mulle endale kuluks samas mõõdus asi ära, aga kudiagi ei jõua mõtetest kaugemale.

18 juuni, 2007 09:59  
Blogger Heidi said...

See pluus on küll armas!

18 juuni, 2007 11:28  
Blogger Annu said...

Elku, ma usun, et sa suudad minu kirjelduse järgi teha, ise enam ei viitsiks, niigi sisuliselt kaks korda tehtud.
muidu ise mõtlesin välja, sest kusagil õpetust ei ole leidnud. aga nagu ma aru saan, on põhjust Sind õnnitleda:)?
Heidi, tead, elusa inimese seljas on kordades armsam, ma valmis saades keerutasin nagu plikake end peegli ees, allosa on nii suur, et liikudes voogab... ainult ilmad on praegu külmad, ei saa linna peal eputada.

18 juuni, 2007 13:06  
Anonymous Anonüümne said...

Väga ilus pluus :)

18 juuni, 2007 14:31  
Blogger Elku said...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

18 juuni, 2007 21:08  
Blogger Elku said...

Jälle mina ja blogger ei saa hakkama, vabandust kustutus/postitus jama pärast.
Annu ma mõtlesin ostaks-müüks-vahetaks mustrit. Palun kirjuta mulle ka55ik2pp@hotmail.com. Õnne on mul jah juba üsna suurelt väljaulatumas :P

18 juuni, 2007 21:32  
Blogger Annu said...

Elku, ma saatsin maili eile, aga tagasi tuli. kas aadress on ikka õige? võibolla oleks lihtsam Kullaketrajates suhelda?

19 juuni, 2007 17:04  
Blogger Elku said...

Täitsa õige aadress, proovisin toimib, äkki kirjutasid ise midagi valesti k a 5 5 i k 2 p p (tähed ja numbrid segamini). Aga õnneks saime teises kohas juba jutule.

20 juuni, 2007 12:28  

Postita kommentaar

<< Home