kolmapäev, juuni 06, 2007

olin levist väljas

maal olime. üritan nüüd blogimaailmas järje peale jõuda, kellel sünnipäev olnud ja kes sünnitanud ja...

poiss käis esimest korda elus hambaarsti juures, oli väga tubli ja lasi protseduure teha.
siis tegime lapsele uue voodi. vana, titekas, jääb uut elanikku ootama. tegime selles mõttes, et vanast diivanist jäänud madratsi lõikasime tükkideks. kui uus katteriie valmis, siis teen pilti ka:)

endale olen üritanud õhulist suvepluusi kududa, aga ma kasvan kiiremini, kui koon. täitsa masendav, selline väike vaal juba... (masendav seepärast, et tõesti on riietega raskusi).

lõpuks ajaloo tarbeks mõned olulised sõnad:
uuna appa=õunamahla
jou=kass

oma nimeks ütleb "ise":D


muide, kas keegi teab, miks mul parempoolne veerg kadunud on? mitte, et ma sellest ERITI puudust tunneks, aga ikkagi..

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger Kajakas said...

mul pole kadunud see veerg. Aga probleem on tõenäoliselt selles, et panind blogi liiga suure pildi. See lükkab veeru alla peitu. MA arvan nii :)

06 juuni, 2007 21:01  
Blogger Annu said...

sul on õigus, ma polnud alla kerinud:D
küll on hea, et on nutikamaid inimesi olemas.

07 juuni, 2007 12:04  

Postita kommentaar

<< Home