kolmapäev, mai 02, 2007

potitamisest vol 2

täna peaks minu arvestuste järgi 15. harjutamise päev olema.
kaks viimast päeva on täiesti kuiv olnud, eile panime uuesti vaibad maha ja täna käisin poisiga õues ilma mähkmeta (see oli muidugi maailma kõige lühem õueskäik, mingid vaevased 45 min). mu sõbranna hoiatas, et võib mitu kuud aega võtta, võibolla ma kilkan vara ja tuleb mingeid tagasilööke. ja ega ta eriti ise märku ei anna, mina valvan ja küsitlen pidevalt.

täna hommikul jäi ära ka "porgand", millega ma olen seni last peale potil edukat istumist premeerinud, sest šokolaad sai lihtsalt otsa (seni on kulunud 1,5 kamatahvlit). magamise ajal on ikka mähe all olnud, vahel päeval kuivaks jäänud, vahel mitte. hommikuti on alati mähe täis.

vannitoast leidsin meie kõutsi kraanikausis magamas, seni kui ma fotokat käisin toomas, oli end püsti ajanud, aga unine paistab pildiltki.



meil on igaõhtune meelelahtus, kui kass on rohelise hiirega mängib. ise vana mees juba, aga möllab nagu kassipoeg.

Sildid:

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma tegin oma poistega nii, et päevapealt jäid mähkmed ära. Isegi magamise vms ajal ei olnud enam. Et kui enam mitte, siis mitte. Mähkmete lõpp tuli mõlemal enam-vähem 2 aastaselt, juunis (sest siis oli juba mõistlikult soe ja märjad püksid ei põhjusta külmetumist).
Vanema poisiga polnud ühtegi korda, et ta oleks voodisse pissinud. Nooremaga paar korda oli, aga sel ajal oli meil see roheline kile all, nii, et polnud probleemi.
Mina ei meelitanud millegagi. Lihtsalt kõik käivad potil ja kogu lugu:)
Aga jõudu edaspidiseks!

02 mai, 2007 17:23  
Anonymous Anonüümne said...

lahe kass teil:)
ja potitamise värk... mina küll premeerisin - aga ma olen ka laisk ja mitteteadlik ema:D
ööseks võtsin kah nii 2 nädala möödudes mähkmed ära, vaid nn. pissilina ehk mähkmekile jätsin alla. õhtul tuleb lihtsalt mitte väga palju juua anda ja enne magamajäämist pissil ära käia.
jõudu!

02 mai, 2007 18:36  
Blogger Annu said...

aitäh heade soovide eest.
Heidi: seda, et kõik käivad potil, olen terve talv rääkinud. kui keegi meil külas olles tualetti kasutas, sai see ka ära märgitud, et näe kui tubli, käib potil (ilmselt häbelike inimeste õudusunenägu :6).

02 mai, 2007 19:07  

Postita kommentaar

<< Home