kolmapäev, aprill 25, 2007

liikluses

hommikul oli sõidutund. mul on ajuti kohalt ära saamisega raskusi, st ma võin vahel ristmikul auto välja suretada. seepärast hakkan ma kohalt ära liikuma ülima aegluse ja ettevaatlikkusega... täna ühele džiibimehele see ei meeldinud. kõigepealt sõitis ta minu kõrvale ja andis nii pikalt signaali (tavaline on 2-3 lühikest törtsu, ma olen sellega juba harjunud), et ma küsisin õpetajalt, mis toimub. siis keeras ootamatult, ilma suunda näitamata, mulle ette nii, et õppeauto esiots peaaegu puudutas jeepi. (huvitav, kas ma oleks süüdi jäänud, kui kõks oleks käinud?). siis keeras oma ritta tagasi. järgmist foorituld ootasime jälle kenasti kõrvuti, st kui tal nii üliväga kiire oli, et minu venimine närvi krussi ajas, siis kaugemale ta igatahes ei jõudnud.

tegelikult tunnen ma end roolis üsna kindlana, kaua juba harjutatud ka, aga vat sellised hulle ma kardan. labiilse närvikavaga tüüpe, kes on endale ilmselt viimase raha eest auto ostnud (sest elementaarse lisavarustuse jaoks, nagu suunatuled, raha ei jatku :6) ja siis tunnevad vajadust liikluses teistele ära teha.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Maret said...

Mõistan sind, kuigi Tartu liiklus on hulka rahulikum kui Tallinna.
Minu tänane kogemus: kõrvalrajal 1 auto muudkui pressib ja pressib mulle ligi (st minu autole :)). Vaatan ja vaatan - no ei ole suunatuld. Ei saa aru, mida ta tahab. Mõtlesin juba, et tea, kas äkki joobes või muidu mingi hull. Kui me olime tükk aega nii sõitnud, siis lõpuks lükkas suuna sisse (soov oli saada minuga samale rajale). Et nagu varem ei olnud jõudu seda väikest nõksu teha? Kas tõesti suuna näitamine nii jubekeeruline on? Oeh küll :S

25 aprill, 2007 14:02  
Blogger Tiina said...

Vaevalt et see jube keeruline, suuna näitamine, aga mõne aju pole piisavalt kääruline, et näitamiseni jõuda.

Juhtub.
Ma ise küll hobuseid ei rooli, aga kaasa ei jõua neid suunatulede mittetunnistajaid ära kiruda. Vahel on küll tunne, et peaks auto kinni, astuks välja ja lööks mõnel suunatuled puruks. Tal nagunii neid ju vaja ei ole.

PAlun kergemat karistust selle verbaalse vägivallahoo eest.

25 aprill, 2007 16:14  
Anonymous Anonüümne said...

:)selline see Talllinna liiklus üldjuhul ongi ....ja mida suurem auto, seda ülbem ollaks

26 aprill, 2007 10:28  

Postita kommentaar

<< Home