esmaspäev, aprill 23, 2007

urrrrrrrrrrr


ilm on halb.
laps on haige.
värvivahetuses on loominguline kriis, st mul pole vähimatki aimdust, mis ma sinna pakki veel panen. aega muidugi on, aga ikkagi kripeldab.

positiivse poole pealt:
eile tegin aiatöid:) minu aed, olgu öeldud, koosneb kahest 60cm rõdukastist. ühte kasti läheb 10 l mulda (jrg aasta meenutada, ei pea poes nuputama).

eile ostsin endale ehituspoest cerniti lõikamise noa ja ümara otsaga tangid. traati mul muidugi veel ei ole, aga kodus on kõrvarõnga konksud, teeks cernitist sinna külge midagi. ehituspoes olles ütlesin mehele, et mul on traati vaja ja mees viis mu riiuli juurde, kus oli ülisuur rull ülijämedat traati. ja oli mõnevõrra hämmeldunud, kui ma laginal naerma hakkasin.

senini ei ole julgenud cernitit puutuda. käin ja silitan niisama:) kardan seda, et ei tule välja, ei jää nii ilus, kui ma ette kujutan ja teistel on.
vat, ja nüüd hakkasin jälle virisema. ilm ja kõik need teised asjad ka... pildile on näiteks tükk kellegi autot jäänud, kui ma klõpsu käisin tegemas ja tuulega võitlesin, siis seda ei olnud seal, kindlasti mitte:D

Sildid: