esmaspäev, aprill 23, 2007

heh



sai siis proovitud. need suured, u 2cm läbimõõduga on sellised, nagu ma õpetuse järgi tegin. väiksemad tulid nagu ise ja meeldivad rohkem. suurte ja väikeste vahel olev kõige vähem ümmargune on kuju, mis mul kipub kogu aeg tulema ja mis minu täna hommikul loetud teadmiste valguses on väga ihaldatav ja selle saavutamiseks pidavat isegi miski imevidin olema:D

nüüdseks on suured ka sellisteks väikesteks tehtud (u 1cm läbimõõt) ja kõik koos ootavad oma aega külmkapis.

kartsin hirmsasti, et cernit kleepub (kusagil oli nii kirjas). kleepumist ei täheldanud.
siis olin lugenud, et cerniti värvid sulavad esimesel võimalusel kokku. ei sulanud, selleks, et suuremad mustrlised väikesteks mustrivabadeks muuta, tuli kõvasti vaeva näha.

rullimiseks leidsin kraanialusest kapist õllepudeli, aga seda peaaegu ei kasutanud, väga edukalt sai kõike käe vahel teha.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Kajakas said...

mulle meeldivad justnimelt need kaks suurt, kuidagi lahedalt delikaatsed :)

24 aprill, 2007 09:33  
Blogger Kajakas said...

aa ja veel, mul tõesti cernit kleepub kordades rohkem rulli külge kui fimo. Mitu korda proovitud

24 aprill, 2007 09:34  
Blogger Annu said...

hommikul vaadates oli mul ka kahju, et ma need suured ära lammutasin:( aga kui pilti suuremaks teha, siis on näha, et kokkupanemise jooned on näha, õhtul häiris mind see väga.
see, et hommik on õhtust targem, ei tulnud eile meelde:D

24 aprill, 2007 11:10  

Postita kommentaar

<< Home