esmaspäev, aprill 30, 2007

10 a tagasi

10 a tagasi olin mina praktikant ühes asutuses, kus töötajad läksid õhtul pubisse volbriööd tähistama. mina olin ka nendega. öösel plaanisin viimase ühissõidukiga koju minna (tollal mul taksoraha polnud, vaene üliõpilane ju), kui kogu kamp mu ümber rääkis. no et kõik pidutsevad hommikuni, siis esimese trolliga saab koju. tegelikkuses vajus seltskond mingi hetk ikkagi laiali. üks noormees jäi. temaga läksime siis töökohta tagasi, tegime kohvi, ajasime juttu....
praeguseks oleme abielus:D

Sildid:

3 Comments:

Blogger Kajakas said...

appi kui nunnu :), mul on teie pärast hea meel

30 aprill, 2007 20:47  
Blogger Sirliiz said...

Nii armas lugu! Juhus mängib elus suurt rolli ja armastus tabab ikka seal lagipähe kus ei oska oodatagi ;)

30 aprill, 2007 22:31  
Blogger Annu said...

Sirliiz: täpselt nii ongi. mul oli kooli lõpetamine pooleli ja mingi hetk mõtlesin, et seda küll praegu vaja pole, segab keskendumist.

01 mai, 2007 08:02  

Postita kommentaar

<< Home