neljapäev, juuli 26, 2007

segaperekond

kunagi ammustel aegadel demograafias erinevaid definitsioone õppides sai ilgutud, et kui sa ei tea, mis segaperekond on, mõtle segasauna peale...

mu mees ei ole nimelt eestlane. ja homme on nende rahva:6 miskine suur püha, kogu suguvõsa koguneb kokku. eelmine aasta võtsin mina ka sellest ettevõtmisest osa, et oma lapse esivanemate kultuuriga kursis olla. no eestlasele ikkagi veider ja omapärane värk, kordama ei kutsu.. aga hakkasin mõtlema, et kuigi suguvõsa nooremas osas on nüüd vist juba eestlaste ülekaal, võtavad nad ikkagi suurelt jaolt vanad kombed üle ja identifitseerivad end selle rahva järgi. noored küll keelt enam ei räägi, aru vist saavad....

Sildid:

3 Comments:

Blogger Annu said...

khm, setud....:D
aga kombed on ikka täitsa teistmoodi, miski kirikupüha oli reedel, isegi televiisorist näitas.

28 juuli, 2007 09:31  
Blogger Anneli said...

Ma saan aru, et minu juured on sealtsamast :) Oli meiegi pere ja suguvõsa seal.
Ja ma vist tean, mis nimelt sind seal surnuaial imestama paneb :P

(täitsa põnev oleks teada, mis perekonnanime su mees kannab. ega minagi kohalik ole, aga ikkagi...)
(ja kuna oleme võõrad, siis sa ei ole kohustatud vastama. aga muidu võiksid nt meilile kirjutada. ma nii igaks juhuks...)

03 august, 2007 16:29  
Blogger Annu said...

anneli: imestama ei ole see sõna. õõvastus oli esimene mulje:D nüüd võtan asja rahulikumalt.
ma perekonnanime ei mainiks jah, üks mehevanematest on Lutepäält ja teine naaberkülast, aga mehel ei tule nimi meelde. kui sa oled sealt kandist pärit, siis võin veel uurida.

04 august, 2007 15:22  

Postita kommentaar

<< Home