neljapäev, november 29, 2007

vana teema

allergianäitaja veres 9 korda normist suurem. ei ole poisil muud tõbe, ikka allergia on (ju mul on eitamise faas, et ma loodan midagi muud). perearst soovitas homöopaatiat, tema kogemuse järgi pidi allergia puhul aitama. mainis Levitani. on kogenumatel soovitusi?
ülirangel dieedil oleme senini, zyrtecit saab ja punne tuleb, no kõik on endine:(

ja muide, kui osad emad "meietavad" lapsest rääkides, siis mina olengi koos lapsega dieedil, tema päevaune ajal söön jogurtit ja näksin juustu. täna tõi ema tüki kringlit, seda siis kugistasin salaja.

Sildid:

6 Comments:

Blogger Aet said...

Oot oot, mismoodi sa dieedil oled, kui jogurtit ja juustu sööd? Sa ikka ju imetad last? Ma nüüd ei saanud päris aru vist.

29 november, 2007 21:50  
Blogger Annu said...

mul on kaks last. allergiline on 2a9k poiss. lisaks on mul 3k tüdruk, kes (loodetavasti) ei ole allergiline. tüdruku ja enda pärast püüan ikka piimatooteid süüa, tegelikult peaks juurde Ca hakkama võtma. ja kuna poiss on suurema osa oma elust kõike söönud, siis praegu me tema ees keelatud toitu ei söö. kuni selgub, mida siis ikkagi tohib ja kui palju (need "keelatud" ained andsid väga väikese näitaja, tõenäoliselt mingil määral või töödeldult tohiks süüa), siis hakkan talle selgitama, sest kunagi läheb ta tagasi lasteaeda. ja plika pärast ei saa ma ka seda varianti proovida, et annaks poisile paar nädalat ainult kahte-kolme toiduainet, et selgitada, mis pagan veel allergeen on. ma kukuks siis ise lihtsalt kokku.

30 november, 2007 07:50  
Blogger Annu said...

aa, lisaks veel, et poisi jama hakkas peale selle aasta aprillis, st 2a 2k vanuselt. kohe ei saanud aru ka, et allergia. titena poissi toites võisin süüa nii apelsine kui šokolaadi, mingeid probleeme polnud. tüdruku puhul šokolaadi süüa ei või, niiet tegelikult ta siiski on allergiline:(

30 november, 2007 08:01  
Blogger Elku said...

Otsi üles dr.Levin, kes pidi omama mingit erapraksist peale pensionile minekut. Tema on keskendunud laste allergiatele. Sellise info sain mina dr.Raimond Lihtmaa käest, kes on manuaalterapeut ja nõelraviarst. Dr.Lihtmaa juures kohtasin paari ema, kes olid hädas laste allergiatega. Esialgu saadabki Lihtmaa Levini juurde, kes pidi saama määrata eestis suurima arvu (300) allergeene ning seejäral saab seda siis juba ravima hakata.

30 november, 2007 11:42  
Blogger Aet said...

Aa, ma ajasin siis lapsed sassi jah :)
Dr. Levini kohta olen mina kuulnud seda, et ta teeb põhimõtteliselt selle sama veretesti, mis allergoloogidki teevad aeglase allergia testimiseks (vbl tõesti suurema arvu asjade kohta), kuid sulle ta tulemustega paberit ei näita, sulle annab ta lihtsalt nimekirja toiduainetest, mida sa võiksid süüa ja räägib, kuidas sa võiksid neid süüa.

30 november, 2007 12:55  
Blogger Annu said...

jah, ma olen sama asja Levimi kohta lugenud. täiskasvanul võib ju olla tore neid soovitusi järgida, aga laps peab lasteaias ja kooli teistega koos sööma, seal suht võimatu. praegu leppisime perearstiga kokku, et teeme mõned tasulised testid. kui need ka midagi ei näita, siis Krentu soovitas Steliori, proovin selle ka ära.
kõige rohkem kardan praegu, et äkki on kass, meie kõigi suur lemmik (kel endal loom, see mõistab).

30 november, 2007 14:00  

Postita kommentaar

<< Home