reede, november 09, 2007

tagasi alguses

nüüdseks on laps 3 nädalat rangel dieedil olnud, nädalake ilma zyrtecita, ja ei mingit paranemist. punnid on tagasi, laps sügab end verele... no mõistus on otsas. eile helistasin allergoloogile, kes rõõmsalt teatas, et seda ta arvaski. ja kui ma seletasin, kuidas me poes silte loeme ja leiba valime (et nisu vältida), siis imestas, et ah isegi nii rangelt kohe. no heldeke, kui mulle öeldakse, mis mu lapsele halba teeb, siis ma loomulikult väldin seda.

nüüd soovitas vahetada zyrteci asemele ühe teise rohu... no hea küll, see ehk mõjub paremini, aga mis neid punne siis ikka põhjustab?!

käsitööd pole õieti teinud, ma ei nimetaks mütsile voodri panemist ja muud sellist praktilist nipet-näpet:) käsitööks. tahaks teha küll, aga kogu aeg on kiire, vahin kella ja ootan, millal mees koju jõuab, siis on kummalgi üks laps (mida 3 ja enama lapsega peredes tehakse?) ja natukenegi kergem. hakkasin mõtlema, et praegu on veel suht kerge, tite panen voodile ja saan toimetada, aga kui pisi roomama hakkab, siis tuleb midagi muud välja mõelda.

sain viriseda:D
ma sellepärast ei olegi siia kirjutanud, mis sest vingust ikka kirja panna või lugeda...

Sildid: ,

6 Comments:

Blogger Krentu said...

ma ka nii ootan meest õhtul koju :) vahel lausa akna peal :) aga kui on teada, et ta tuleb hiljem, siis saan ka ilusti hakkama, kuna muud väljapääsu ju pole.
allergiast - mu sõbranna lasi teha oma lapsele mingi eri analüüsi - Tartus võeti pissiproov ja saadeti vist Pranstusmaale. Selgus, et lapsel oli nii gluteeni kui ka piimavalgu talumatus, mida Eestis tehtavad analüüsid ei näidanud. Nii et ehk tasub rohkem seda allergiaasja uurida...

09 november, 2007 13:21  
Blogger Heidi said...

Teine asi allergiaga on see, et pikaajaline mõju on tõesti pikaajaline. Meil vist võttis pooleteist kuud enne kui nahk korda sai, enam vähem.

Ja kurda rahulikult :)

09 november, 2007 14:40  
Blogger Annu said...

Heidi, vat sellist infot võiks mulle arst anda:( ma olen tegelikult see, kes arstil nööbist kinni võtab ja kõik välja pressib, mis pressida annab:D, aga selleks peab teemat natukenegi jagama. kui asjast midagi ei tea, ei oska küsidagi.

09 november, 2007 15:23  
Blogger Aet said...

Annu, kas sa allergialapse listiga liitusid? Seal on tohutu kirjade arhiiv ja tohutult erinevaid kogemusi . Ja see on ka meie kogemus, et nahk paraneb ikka väga aeglaselt, isegi kui midagi kahtlast ei söö. Kui laps ennast täitsa verele kratsib, siis ma soovitaks Sibicordiga (hormoonkreem) nahka väheke parandada ikka. Sügelemine on üks maailma kohutavamaid piinu, kui ise ei ole kogenud, siis ei kujuta ettegi.

09 november, 2007 15:44  
Blogger Annu said...

liitusin. koaalamamma olen. natuke raske on süsteemist aru saada.... fucicort (õigekirjas kahtlen) oli meil, fucidin ka.
muide, selle LEO firma logo kohta ütles poiss, et kass sõidab rulaga:)

09 november, 2007 16:02  
Blogger Sots said...

Nagu sa kindlasti tead, võib lapsel olla ju rohkem allergeene kui arst oletab:(
Võib-olla peaks rohkem mõtlema igasugustele lisa-ja värvainetele, nt mida laps joob ja mida sa lapsele magusatest asjadest annad.
Ja kui see allergoloog sulle ikka ei sobi, siis oleks ehk mõistlik arsti vahetada, et tekiks usalduslik koostöösuhe.

09 november, 2007 17:19  

Postita kommentaar

<< Home