reede, oktoober 19, 2007

eile

tegime eile plikale MRI (korras), sain poisi allergia vastused (piimatooted, muna ja nisu, oeh). kui üks mure on vähem, siis tuleb kohe teine asemele.

kas kusagil internetis on retsepte (kindlasti on, aga kus?), kui kõiki toiduaineid kasutada ei saa?
leidsin ise: http://allergialaps.kolhoos.ee/retseptid

kui teaks nüüd täpselt, mida süüa võib ja mida mitte, siis seletaks lapsele. allergoloog arvas, et võibolla tekib allergia teatud ainete koosmõjust ja ehk eraldi võiks tarvitada. või et piimatoodete puhul tuleb hakata katsetama, kas töödeldult midagi sobib. veider on ka see, et allergiaga maadleme sellest suvest, varem ei olnud mingit muret.

mu põnn, kes senini praktiliselt ei oska rääkida (omas pudikeeles, millest perekond aru saab) tellib endale iga päev "jossu miia"=sooja piima ja "ussu aija"=juustu saia. ilmselt hakkan ma nüüd salaja kohvile piima valama ja jogurtit-kohupiima sööma:(

.

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger Heidi said...

Selle allergiaga ja koostise lugemisega toiduainete pakkidel harjub ära. Muidugi on selline liittoiduallergia ikka karm. :S

19 oktoober, 2007 20:45  
Blogger Muhv said...

Soovitan sellist raamatut: http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?151608

Eks ta algul raske ja masendav on, aga harjub tõesti ära. ka laps harjub, et t akõike ei tohi süüa ja ma ei tea, ilmselt nad tunnevad ise ka, et kui söövad lubamatut, siis on vaevused, sest mu lapsed on küll ise hakanud ütlema, et ma sed avõi teist ei taha, ma lähen kärna. ehk lohutab ka see, et korraliku dieediga on võimalik toiduallergiast välja kasvada. Mul suurem poiss kasvas piimaallergiast välja (kuigi mõnedele asjadele on siiani allergiline, aga need ei ole ükski eluliselt vajalikud toiduained) ja väiksem kasvas nisu-rukki-odra allergiast välja.
Ole tubli!

19 oktoober, 2007 21:42  

Postita kommentaar

<< Home