teisipäev, august 28, 2007

kuidas see juhtus

pool 12 öösel tulid veed
kl 12 tuli esimene press (see sünnituse oma) vene estraadi saatel Laagna teel taksos, mõtlesin, et press (see kollane) saaks kindlasti mõnusa loo, kui nüüd ära sünnitan. surusin küüned sebraimitatsiooniga karvasesse kattesse ja püüdsin vaikselt olla.
sünnituse vastuvõtus üritasin paberile abielueelset allkirja anda. ise sain veast aru (st päris segamini veel polnud).
olete muidu spordihuvilised? Osakas heidavad/tõukavad tursked inimesed raskeid objekte sportlike möirete saatel. mina oskan ka nii möirata:D ilmselt annab kuidagi jõudu...
kui laps oli riidesse ja mina jälle osadest kokku pandud, siis mees vaatas lapsega kudrutavat mind ja näitas mulle oma küünejälgedega kõhtu ja hambajälgedega kätt.

muide, lapse kaal šokeeris kõige rohkem mind. mitte, et ma mingi habras lilleke oleks, aga me mõlemad mehega oleme täiesti keskmist kasvu inimesed.

kass vaatas lapse üle ja ei tunne mingit huvi. vanem laps käib pai tegemas.

tänan õnnitlejaid:)

Sildid:

1 Comments:

Blogger Annu said...

nime ei ütle:6 (ma ei ole ühegi pereliikme nime blogisse kirja pannud, eraviisiliselt võin öelda küll).
tead, elu tuleb ise lõbusaks teha. enamus siia kiikajaid loodavad pigem lugeda, kuidas ma sokipaariga maha olen saanud, ei hakka ju naturaalsete detailidega piinama:D

30 august, 2007 10:04  

Postita kommentaar

<< Home