esmaspäev, detsember 03, 2007

kibedad bambusvardad


teen praegu üht täielikult õmblusteta kudumit. ostsin selle jaoks isegi bambusest sokivardad, esimesed bambusvardad minu elus. kudum ise on suht suur, pikk õigemini. kui üks varras on läbi kootud, panen vaba varda suhu ja tõstan sülesoleva töö mugavamasse asendisse. ja siis selgus, et varrastel on paha maitse. ma nüüd mõtisklen, kas mina olen ainus, kes vardaid suhu topib? kas bambusvarrastel peabki kibe maitse olema? kas pesemine aitaks? kas bambus hakkab märjaks saades idanema või juuri ajama (ma lihtsalt ei suutnud viimsele küsimusele vastu panna:D).

3 Comments:

Blogger Pisi-Pisi said...

On jah paha maitsega, mida kauem kasutad, seda hullemaks maitse läheb (bambus + higi).

03 detsember, 2007 14:15  
Blogger Unknown said...

irw, ma panen ka vardaid suhu, aga bambusvardaid ei ole pannud mitte maitse pärast, vaid ma kardan nad ilaga koledaks muuta (puit ju läheb selliseks tumedaks, kui lutsida) :P aga maitsesin sinu jutu peale ära, sellised soolased on :)

07 detsember, 2007 02:02  
Blogger Annu said...

Muhv: tõenäoliselt on higi soolase maitsega:D
koduhaldjas: sul hakkas ka kohe fantaasia tööle:)
huvitav, kui paljud lugejad läksid oma vardaid lakkuma?;)

10 detsember, 2007 16:05  

Postita kommentaar

<< Home