reede, jaanuar 04, 2008

see kass on kobras



täna hommikul pool viis oli vaja voodijalga järada. voodi on meil männipuust, st suhteliselt pehme (veider öelda puu kohta). päevasel ajal on ta sõnakuulelik, sest mul on suht vali hääl ja ta kuuletub kohe. öösel valju häält ju ei tee, ma siis sisisesin tigedalt, et jätku järele.
tal ongi varahommikuti mänguhood, kunagi viisime kassi nädalaks sugulase juurde hoiule. olevat väga armas loomake, aga tahab öösiti mängida. ja kujutage ette, sugulane oligi iga öö loomaga tunnikese mänginud! õnneks on tegemist teatris töötava inimesega, st varahommikul tööle minema ei pea.

käsitöö vallas olen nii palju kavandeid joonistanud ja erinevaid variante proovinud ja möllanud, et kui plaan lõpuks valmis, on tegemistuhin kadunud. ilma tuhinata teha mina ei oska, siis tulevad vead sisse ja kõik ajab närvi. nii et kannatage veel:)

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Kui mu kiisu veel minu juures elas, järas köögiletil mõlemad nurgad ära. Kui me vana mööbli vanaemale viisime, oli isa sunnitud letinurgad ümaraks lihvima, et kassi sisustuselemente pisut varjata :)

Ja tapeeti hampsab ka Põlvas vahest mõnuga, just ühe lemmiknurga on endale leidnud, sega lapime ka iga paari kuu tagant..

04 jaanuar, 2008 11:30  

Postita kommentaar

<< Home