neljapäev, oktoober 16, 2008

virin

poiss oli nädal haige, siis nädal terve ja nüüd see nädal jälle haige. kui lapsed kahekesi kodus on, siis suurem kräunutab väiksemat, põhiliselt kisub asju käest ära. väiksem muidugi hakkab karjuma selle peale.

eile tuli väiksemale nohu ja nuttis, öösel ei saanud seepärast keegi magada. mees on ka haige ehk et mina olen ainus terve siin peres. mees käib muide tööl oma tõvega.
söögi ajal plika tujutseb, vehib peaga.... põhjuseks võib olla janu, "mina tahan ise lusikaga süüa", "mina ei taha ise lusikaga süüa ja sina toida mind kiiremini" või midagi muud. ja ta ei räägi veel, loomulikult.

tänase uduvihmaga ma oma haige seltskonnaga õue muidugi ei läinud, kodus hakkab toit otsa saama ja pea on tühi, mida õhtuks ja homme lõunaks teha. isu nagunii pole ja enesetunde järgi hakkan mina ka haigeks jääma.
sain ära öeldud:D

Sildid:

2 Comments:

Blogger Krista said...

Kräunutamise koht on nii tuttav... Terviseid sulle ja perele!

16 oktoober, 2008 19:05  
Blogger Annu said...

aitäh, sulle ka kõike kena:)

18 oktoober, 2008 09:17  

Postita kommentaar

<< Home