teisipäev, veebruar 10, 2009

kuidas ma Veimevakas käisin

mina ei olnud varem käinud ja kuna täna jäi bussi linna saabumise ja kellajalise kohtumise vahele tunnike vaba aega, otsustasin ära käia (ma jätan vahele selle, kuidas ma vales peatuses maha hüppasin, sest ma nägin Hobipunkti silti, Hobipunkt oli kinni ja siis end eluga riskides Järve keskuseni libistasin).
täitsa kena poeke. mina olen selline klient, kellele meeldib, et mind teenindatakse. see võiks välja näha umbes nii, et kui ma uksest sisse olen saanud ja hingeldamise lõpetanud (pood on teisel korrusel), siis astutakse ligi ja ma saan hakata küsimusi esitama. enamvähem nii oligi. kõige põnevam asi, mis ma leidsin, oli pleedi kinnitus. puust. algul jättis mulje, et on miskine juukseasi. jäi mind natuke vaevama, et kas pleedil peab auk juba eelnevalt sees olema või surutakse nõel pleedist läbi. täitsa peab mõtlema, kas mul võiks sellist asja vaja minna.

ostsin natuke sinist Kotiväki-lõnga ja ühe heelgelnõela.

Sildid:

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ihii, tegelikult oli see muidugi Hobikeskus, mille silti sa nägid. Hobipunkt on ikka alles internetis:)hobipunkt.ee
Terje

11 veebruar, 2009 08:58  
Blogger Krentu said...

mina olen jälle selline, kellele väga ei meeldi, kui kohe "teenindama" tullakse. välja arvatud veimevakas, kus liina on juba nagu tuttav inimene ja siis oleks küll imelik, kui ei jutustaks :)

11 veebruar, 2009 12:18  
Blogger Annu said...

see hobivärk võis vabalt segamini minna:D
ise arvasin ka, et äkki tunnen müüjat. ei tundnud.

11 veebruar, 2009 15:26  

Postita kommentaar

<< Home