reede, märts 06, 2009

rasked otsused

elu on nii raske;)

kas tellida Hobipunktist Titan Wool Winnerit (mul oleks täiuslik kamps selle lõnga jaoks: St John`s Wort cardigan) mis on märtsis allahinnatud. kui tellida, siis mis värvi? ma olen värvide suhtes sihuke pentsik, ei usalda arvuti toone ja oma silmaga näha.

kas proovida pooleteisest potitama hakata? vanuse mõttes ju võiks, aga see on nii piinarikas ajajärk, eriti, kui arvestada, et preili ütleb konkreetse "ei" iga kord, kui ma potist rääkima hakkan. istusin ise ja kiitsin, kui erakordseltt pai ma olen, natukese aja pärast pandi nukk potile.

tegelikult teen ma aega parajaks, kuni ma saan viimase vihje oma erakordselt rabavalt ilusast õlasallist.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Terje said...

Winnerit tule vaata oma silmaga laupäeval Kullo keskuses Käsitööpäeval, me võtame nad kaasa. Mõned väga ilusad värvid on otsas, aga teised väga ilusad on veel alles ka.
Ja ikk avõib pooleteiseaastast ju potitada, kui sul oma närvidest kahju ei ole:)

06 märts, 2009 18:55  
Blogger Annu said...

ikka omaenese armsate närvide pärast ma muretsengi ju:D

aa, et võtate kaasa? äkki peaks tõesti üle vaatama, pildi järgi on tume sinakasroheline armas. ja nime järgi on helelilla armas, pildi järgi on natuke hale.

07 märts, 2009 08:18  
Blogger Annu said...

ma avastasin alles hiljem, et täna ongi laupäev ja just SEE laupäev. kodusel inimesel on päevad segamini.

07 märts, 2009 16:52  

Postita kommentaar

<< Home