kolmapäev, mai 13, 2009

kadunud rõdukasti mõistatus

ma ärkasin täna hommikul kell viis. uni läks ära ja õues oli väga valge. kõik teised nohistasid magada, isegi mu igahommikune äratuskell magas (hommikuti ärkan ma kuue paiku selle peale, et keegi pontsaka käega mind patsutab või siis oma voodis laulab).
väljas, nagu juba öeldud, oli valge ja otsustasin kohvi jooma minna. siis alles nägin, mis kell on ja püüdsin veel vaikselt lamada, et äkki tuleb uni. ei tulnud, muidugi. ärevus tuli, et kuhu mind täna viiakse ja mis seal tehakse. mis selga panna ja mida kaasa võtta. ja kas ma üldse minna saan, sest esmaspäevast peale on lastel nohu ja köha tasahaaval hullemaks läinud ja eile õhtul oli plikal palavik ka. see on nagu mingi needus kui mul on plaan kuhugi minna.
rõdukastist ka. tõime Kostiverest lilli ja hakkasin neid istutama. kahest kastist oli alles üks. kuidas see võimalik on, sest ma elan viiendal korrusel. tuul viis ära? või varesed? ei ole ju võimalik.

Sildid: ,