esmaspäev, mai 04, 2009

annan ära

annan ära:
Maxi Cosi Citi turvahäll 0-13 kg. ostetud 4 a tagasi kasutatult, minu kaks last on seda ka tarvitanud. meie ajal pole avariis olnud, varasema kohta infot pole.
vastsündinu sisu, tuule/päikesevari.




Baby Bjorn lapsekandmiskott, värv pildil õige.


siseküljel kasutamisõpetus


reguleeritakse vastavalt pikkusele, võib kasutama võib hakata ka siis, kui pead veel ei hoia.



trikotaažist "Linalapse" kandelina, helekollane, mõned plekid peal, mis maha ei tule, 4,5 m pikk. võin õpetada siduma, ise olin linast vaimustuses. suvel on õhuke lina ülimugav.


miks ma annan ära, mitte ei müü? sest mul pole viitsimist müügitööd teha ja Tallinna sõita selleks, et paarsada krooni saada. minu isiklik mugavus maksab rohkem. ehk et, mul kullakesed, tasuta lõunaid pole. kes tahab saada, sõidab ise minu juurde:D

lisan juurde, et asun Tallinnast ida pool, bussiga pool tundi sõita.

2 Comments:

Blogger Annu said...

kandelina ja -kott antud.

06 mai, 2009 13:10  
Blogger Annu said...

turvahäll antud

10 mai, 2009 19:15  

Postita kommentaar

<< Home