teisipäev, märts 24, 2009

ülevalt alla raglaan

ma olen väga laisk inimene. asju, mida EI PEA tegema, ma üritan vältida.
kampsuni kudumise juures näiteks ei pea juppe kokku õmblema, palju mugavam on kohe kolmemõõtmeliselt kududa. ülevalt alla kududes moodustuvad raglaanvarrukad, sellest siis ka nimetus.
pinnalaotus näeb selline välja (üks täpp on puudu):


või siis aru saadavamalt:


täppidest läbi tõmmatud jooned kujutavad kasvatamise kohti. mina olen kasvatanud igal teisel real, ehk et siis töö õigel poolel igal real. võib ka igal neljandal real, siis jääb laugem. mul praegu ongi just selline õpetus töös ja väga tüütu on arvestada, mitmes rida just käsil on.
kasvatamine tähendab seda, et nurgas kasvatad kahest neli. nende kahe (kasvatatava)silmuse vahele võib jätta ühe või mitu silmust, aga võib ka kasvatamise kõrvuti teha. kasvatamiseks võib kasutada õhksilmust (siis peab vähemalt üks silmus vahele jääma) või mõni muu meeldiv viis.
selliselt ülevalt alla viisil saab muidugi ka ringselt kududa. ja varrukad on soovitav kehatükkidega võrreldes väiksemad teha, esiosa suurem kui seljaosa.

minu kaelus, mis on sellisel põhimõttel kootud:




ja lähemalt nurk:



kaelus ise on 2x2 soonikus, kasvatatud silmuste vahel on üks parempidine silmus. ilusam oleks olnud kaks parempidist.

õpetaja Annu soovib kõigile head kudumist ja jääb küsimusi ootama:D

Sildid:

2 Comments:

Blogger Kajakas said...

väga hea õpetus :)
nüüd oleks veel tore teada mitu silmust sellise sallkrae jaoks luua :) Mul on üks imearmas noro lõng mingit tegu ootamas :)

24 märts, 2009 18:38  
Blogger Annu said...

ikka ise tuleb oma väike proovilapike teha ja kael ära mõõta.

muide, ma ütlen väga vaikselt, et ma pole eales proovilappi teinud. no sellist õiget, piisavalt suurt, siis pressinud ja möllanud. ma koon niisukese jupi, et saan ligikaudse suuruse kätte ja siis harutan kohe üles. ma kardan, et see ei kvalifitseeru proovilapi alla.

25 märts, 2009 07:41  

Postita kommentaar

<< Home