esmaspäev, aprill 06, 2009

6,1

mul olevat kolesterool tsipa kõrge. "sööte palju rasvast sealiha" ütles arst etteheitvalt. "ja vähendage rasvaseid piimatooteid". ei söö, ausalt ei söö. meie kodus süüakse meelsasti kana ja kala. eriti just kana. ja kala.
korralikku liha meie kohalikus poes kahjuks (nüüd selgub, et õnneks) ei müüda ja nii ma siis teen muid toite. koort (nii rõõska kui haput) ma ei söö. võid ma ei söö. mitte rasvakartusest, mulle ei maitse lihtsalt. kohupiima ja jogurtit söön, aga mitte iga päev.
kui ma mehele helistasin, et minu rasvase toidu söömise ajad on nüüd möödas, oli ta tükk aega vait ja küsis lõpuks, kuidas saaks minust veel vähem rasvast süüa. et see olevat müstika. minu meelest ka. ma olen isegi süümekaid tundnud, et ma peaks sööma rasvlahustuvate vitamiinide ja kaltsiumi pärast rohkem rasvast.
(lapsed söövad iga hommik võiga putru ja igas supiportsus rohkelt hapukoort. juhuks kui keegi mu laste normaalse toitumise pärast muretseb).

lõpuks selgus, et juust on see, mida ma söön. söön jah, paar korda nädalas. tänagi on pizza peal.

Sildid:

2 Comments:

Blogger Krentu said...

minu meelest on nii, et kolesterooli taset veres ei mõjuta mitte ainult toit, vaid ka organism ise. seega, sa võid süüa ükskõik kui kolesteroolivaest toitu, aga kui su oma keha seda ikka liiga palju toodab, siis pole sellest kasu miskit.

07 aprill, 2009 19:57  
Blogger Kayl said...

Kui täpselt sul seda uuriti ? On olemas hea ja halb kolesterool. Seda saab uurida väga põhjaliku analüüsiga, mida üldiselt ei tee perearst 1. asjana. Seega hirmul on äkki suured silmad ;)

09 aprill, 2009 17:48  

Postita kommentaar

<< Home