kolmapäev, aprill 01, 2009

püksid valmis

Abakhani kaaluteksast (on see sõna? ma mõtlen, päris sõna?) tegin. proovin õhtusel jalutuskäigul ära, kas jalas ka püsivad. mul on nimelt kunagi juhtunud, et liigmadala värvliga teksad tulid käies jalast ära.
homme olen sunnitud linna minema ja avastasin, et esiteks ei klapi hästi mul varahommikused bussiajad ja teiseks on linnas poodides jälle päevad. ehk et linn on paksult täis rahvast. minul on vaja suuremat sorti heegelnõela, see on kuhugi kadunud ja kampsuni lõpetamine ootab selle taga.
mis veel? kevadet on õhus:D

Sildid:

2 Comments:

Blogger Krentu said...

Aga pilti tahaks ka näha! :)

01 aprill, 2009 17:29  
Blogger Annu said...

kui sa oma piltnikku mulle laenaks, ma teeks iga päev endast 10 pilti ja paneks üles ka:D
endast on keeruline teha ja ega nad väga kenad välja ka ei tule.

02 aprill, 2009 15:00  

Postita kommentaar

<< Home