teisipäev, oktoober 20, 2009

"Eesti mütsid" ja käsitöö mured


kas mina olen midagi maha maganud või on see uus raamat? tegin Apollos aega parajaks ja lehitsesin raamatuid. selle raamatu paar mütsi on mul hädasti vaja kududa. mehele ja lastele ja endale ka. igatahes tassisin raamatu koju ja varsti hakkan peale.
mul on viimasel ajal mütsivaimustus. Vardamoor on "süüdi" selles:D. tegelikult oleks mul vaja õpetajat, kes mulle mõningaid kudumis- ja heegeldusvõtteid näitaks. raamat (mitte see ülalolev raamat) ehk kirjalik õpetus on olemas, aga vat ei saa aru. internetist olen kah otsinud...

Sildid: ,

3 Comments:

Blogger Terje said...

On vit jah väga uus raamat, päris viisakad pildidki, saab ka aru, millega tegemist on jne
Käsitöömures võin ju ometigi aidata, kui sa just mõnda uut nakkust ei karda külge saada.

20 oktoober, 2009 21:37  
Blogger Annu said...

ma lootsingi, et äkki sa märkad ja pakud:)
kuni see nakkus ei ole haapsalu sall, on kõik korras. mitte, et mul haapsalu salli vastu midagi oleks. lihtsalt liiga palju vaeva.

21 oktoober, 2009 09:24  
Anonymous Anonüümne said...

aga astu siis vahel läbi

22 oktoober, 2009 21:35  

Postita kommentaar

<< Home